søndag 6. februar 2011

Stuebilder.....

I dag viser jeg dere litt flere bilder fra stuen vår.










Ønsket meg lenge fine lamper i stuevinduene, men fant ingenting som falt i smak. Tok derfor saken i "egne hender", og laget meg lamper av disse plomsterpottene. Fikk en glassmester til å borret hull i bunnen. Deretter satt vi inn sokkel, ledning og støpsel som vi kjøpte på Clas Ohlson. På toppen brukte jeg en lysmansjett i glass, og en i perler. Kjekt å ha lamper som ingen andre har maken til :o)






Dette vitrineskapet var opprinnelig i brunt tre, men jeg var så lei den mørke fargen. Ga skapet en omgang med malerkosten, satt inn blondegardiner og malte bienvenu med sjablong. Forandring fryder :o)






På bildet ser dere min mormor og morfar i sine unge år. Rammen kjøpte jeg for 29 kr på Jysk. Et kupp synes jeg !!






Er veldig glad i gamle kofferter. Disse to inneholder masse gammel og vakker julepynt etter min farmor.



Ha en fin søndagskveld. Klem :o)

2 kommentarer:

  1. SÅ fint :) Likte veldig godt lampen! Kjempe godt tips å ta med seg, kjekt med noe unikt :) Kom akkurat over bloggen din, den likte jeg godt! Karianne

    SvarSlett
  2. Så fint du har det:) følger deg fremover..

    SvarSlett