lørdag 26. februar 2011

En liten lørdagshilsen !

Hei igjen !
I kveld er det merkelig stille i huset. Bare meg som lager lyd. Har fri fra både mann og barn i kveld, og jeg føler meg ensom. Selv om jeg godt kan trives i mitt eget selskap en gang i blant, ble dette i stilleste laget for meg. Har kjøpt inn deilig mat jeg skal lage til meg selv, men når den er spist tror jeg at jeg må ta meg en tur ut. Kjedelig å sitte hjemme alene på en lørdagskveld, så da er det godt å ha noen som blir glad for at jeg kommer på besøk, nemlig min kjære mamma <3 Som en liten hilsen til dere før jeg går ut, viser jeg dere noen bilder i fra hyllen min i gangen :)









Så blir det ståendes disse tre; Tro, Håp og Kjærlighet. Men størst blant dem er kjærligheten <3 




Ha en strålendes lørdagskveld :)
Klem klem <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar