mandag 21. februar 2011

Baderomsdetaljer....

I kveld viser jeg dere litt detalje bilder fra badet vårt. I sommer skal vi bygge på huset, og da er planen å bygge nytt stort bad. Badet vårt fikk seg en aldri så liten imidlertidig "makeover" i høst, så vi får leve med det slik det er frem til sommeren. Gleder meg som et lite barn til vi skal begynne på det nye badet..



En dag skal jeg ha badekar med skikkelige løveføtter. Det har jeg hatt lyst på i mange år, men frem til det får vi nøye oss med "nesten løveføtter"..




En liten parfymeflankong. Synes den er så vakker med glitter inni..






Er veldig glad i store og små konkylier og skjell. Synes de er både vakre og dekorative å pynte med. Denne store konkylien fant jeg på Fretex. Den har en aldeles nydelig rosa farge.




Denne arvet jeg etter min farmor, som i alle år hadde den liggenes i kjøkkenvinduet. Ingen ville ha den da innboet skulle deles, og jeg var glad for at det var meg som ble den heldige eieren :)







En liten ceriopegia på bøyle. Elsker ceriopegoa, med de vakre små marmorert hjerteformede bladene <3




Enda noen store skjell. Disse kjøpte jeg da vi var på Kreta i sommer. Bare måtte ha de. Er de ikke flotte ? Har satt store hvite kubbelys i de. Til sommeren skal de få plass ute på terassebordet. Kanskje fyller jeg de med hvite rullestein og lys, eller med store deilige norske jordbær :)






Lysnålene kjøpte jeg på Skeidar.



Baderomsvinduet vårt...



Et bittelite smykkeskrin..





Denne karaffelen kjøpte jeg for 5 kr på loppemarked. Synes den ble pen med badeskum i, og sløyfe på :)



Et lite engle smykkeskrin. Dette fikk jeg i gave av min kjære søster, så dette er jeg ekstra glad i <3



Da har jeg vist dere masse bilder fra badet vårt. Håper dere likte det dere så ,og at jeg kan være en kilde til ispirasjon for dere, slik jeg henter inspirasjon fra mangen av de flotte bloggene der ute :) Ha en strålendes mandags kveld. Med vennlig hilsen fra meg...


1 kommentar: