lørdag 12. februar 2011

Litt flere detaljer fra gangen vår...


God kveld alle sammen :o) I kveld viser jeg dere litt pynt fra gangen vår. Har vist dere litt bilder tidligere, men jeg er glad i ting så det er forsatt mye igjen å vise ;o)
 Dette har vært en travel uke for meg. Jeg holder på å utdanne med til førskolelærer med vekt på kunstfag, så jeg kan trygt si at jeg ikke har problemer med å få tiden til å gå. Døgnet kunne godt hatt litt flere timer av og til. I neste uke skal vi ut i praksis, så de siste ukene på skolen har vært veldig hektiske. Har hatt masse oppgaver som skal ferdigstilles før praksisperioden. På fredag ble jeg heldigvis ferdig med den siste forprøven i musikk. Jeg sto !!! Herlig og være ferdig i denne omgang. Nå er det bare å nyte lørdagskvelden med grand prix, levende lys, deilig mat, og mine kjære. Go Stella !!  

















God helg alle sammen :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar