fredag 4. mars 2011

Pink and butterflies...

Hei alle sammen !
Hadde litt problemer med pcen i går kveld. Var egentlig tenkt til å vise dere litt "stæsj" fra bordekningen til min kjære datters bursdagsselskap, men den gang ei. Denne pcen lever sitt eget liv, og lar seg ikke bestemme over. I dag er den sammarbeidsvillig så da får jeg heller vise dere bildene i kveld. Hmm.. lurer på om det kan være fordi det er helg ;)




Temaet for selskapet valgte hun selv, så da ble det rosa og sommerfugler. Mor hadde ingenting i mot det. Synes det ble pent jeg.



Vakre hvite roser fra Mester Grønn ble det også ble også kjøp til pynt...




Var så heldig å ha liggende tre pakker med sommerfugler, som jeg kjøpte på Plantasjen en gang i tiden. Hadde helt glemt de, men nå fikk jeg endelig brukt for dem. Min mann kjefter litt for at jeg kjøper mye "skuffefyll", men jeg får alltids brukt for det jeg kjøper en eller annen gang.



Denne hvite muggen har jeg arvet etter min farmor <3








 Lysestakene har jeg vist dere før, men jeg tar sjansen og viser de på nytt. Synes det ble så pent når jeg byttet ut lysene med lotus lysestakene på toppen...



Alle bordene i stuen ble pyntet med rosa. Duken på bordet kjøpte jeg for 10 kr på loppemarked i sommer. Vasen fikk jeg i gave fra min mann, den dagen datteren vår ble født. Er den ikke søt med hjerter på ? Den gangen for 9 år siden var den også fylt med hvite roser.






Disse servitettene er så søte. Kjøpte de på Kremmerhuset. Bare måtte ha de...



Så var det bare salongbordet igjen. Masse sommerfugler og rosa lys var et "must" på dette bordet også.  Den vakre krystall skålen fikk jeg i gave av min kjære mormor. Den skal fylles med hvite pikekyss.. 
  





Med disse bildene ønsker jeg dere en flott helg. Ingen dag er som fredagen her i huset. Elsker denne dagen. Herlig å "senke skuldrene", synke dypt ned i sofaen. Frem med sjokoladeskålen og pepsimaxen, og bare nyte den beste tv kvelden i hele uken. God helg folkens :o)

4 kommentarer:

  1. Så søtt og nydelig med sommerfugler og rosa som tema =)

    SvarSlett
  2. Takk for den koselige hilsenen.

    SvarSlett
  3. Selv takk :) Blir så glad når jeg får så koselige tilbakemeldinger. Klem merete

    SvarSlett
  4. Så nydelig pyntet bord. Sommerfuglene og den arvete muggen var virkelig vakre innslag sammen med alt det andre. Klem fra Mona

    SvarSlett