søndag 20. mars 2011

Nydelige gaver..

Hei på dere !
Dagen i har vært nærmest perfekt. En skikkelig kose dag. I dag har jeg hatt besøk av min gode vennine Monica, og vi har vært og spist deilig middag hos min kjære mamma. Monica er den venninen jeg har hatt lengst av alle mine venner. Vi har kjent hverandre siden vi begge lå i vogn. Hun som en søster for meg <3 Monica hadde med en nydelig pakke til meg. Er ikke jeg heldig eller ? Vil dere se hva jeg fikk ?



Pakken inneholdt denne nydelige klokken, og en kjempe flott potte fra Lene Bjerre.
Lykke <3 Me Love <3



Men ikke nok med det jeg fikk også disse nydelige seviettene.
I`m so lucky...

Dette er helt min stil. Tusen takk kjære søte, snille, Monica <3
Glad i deg !
Klem Merete <3




5 kommentarer:

  1. Det var en utrolig fin gave. :)
    Jeg er veldig glad i klokker og denne var veldig fin. :)

    SvarSlett
  2. Velkommen som følger hos meg! Skal legge meg til hos deg.
    Koselig å ha ei så god venninne, søte gaver!
    Ha ei fi uke! Klem : )

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselige kommentarer, og velkommen til ny følger:) Elsker gaver, og gode venner !!! Klem merete

    SvarSlett
  4. Flotte gaver du hadde fått, heldige deg:)

    Takk for kommentar hos meg og ikke minst at du vil følge meg, det gleder mitt hjerte. Håper du vil trives *smil*
    Ønsker deg en fin ny uke
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  5. Takk for besøk i bloggen min, her er en gjenvisitt. :) Så heldig du er som har fått så mye fint!

    SvarSlett