søndag 6. mars 2011

Fastelavensris med strutseegg....

Hei igjen !
I dag har vi bare vært hjemme og kost oss. Vi har bakt boller, lagd fastelavensris, og gått på tur. I tillegg har mor rukket og sy seg en ny linduk til spisebordet. Skulle ønske alle søndager var slik som denne. Nå sitter jeg her med dataen og tenker at jeg vil vise dere litt bilder fra denne herlige dagen.




Tenkte vi skulle gjøre det litt anderledes i dag. Ungene laget fastelavensris, som jeg satt ned i et stort strutse egg. Satt deretter egget oppi en stor vase med stein i bunnen. Synes det funket jeg :)








Yummy... Herlig herlig med fastelavensboller.
 Duken jeg sydde i dag får jeg spare til en annen gang.
Klem Meg...

3 kommentarer:

  1. Det var skikkelig fint med strutsegget! Hvor får man kjøpt sånne egg?

    SvarSlett
  2. Hei hei ! tusen takk for koselige kommentarer. Setter veldig pris på tilbakemeldingen fra dere. Strutseegget fikk jeg i en blomster butikk jeg jobbet i en gang, men jeg vet desverre ikke hvor man får tak på de nå. Kanskje du kan spørre i blomsterbutikker. Klem merete

    SvarSlett