lørdag 31. desember 2011

De beste ønsker for det nye året !!


Nå har endelig freden senket seg i hjemmet. Kalkunen står i ovnen, og ungene går nyttårsbukk. Bare meg alene igjen i huset, og det er herlig. Alt er ferdig, og jeg venter bare på et innrykk med nyttårs gjester. Viser dere litt bilder fra mitt nyttårs bord, og ønsker alle der ute et riktig godt nytt år !!!



















Her sitter barna og tripper etter å komme seg ut døren. Alltid like spennende å se hvor masse snop de får i posene :)
Ønsker alle det beste for det nye året !!
Klem Merete


2 kommentarer:

  1. Et vakkert pyntet bord!
    Jeg takker for det gamle,
    og ønsker deg og dine
    et vidunderlig nytt år!
    Klem : )

    SvarSlett
  2. Kommer du snart tilbake? :)
    Ønsker deg en herlig søndag ♥
    Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett