søndag 13. mars 2011

Min vakre nye såpedispenser...

Hei igjen !
Viser dere noen bilder av den nye såpedispenseren min, på oppfordring fra den vakre bloggen http://villabjorkhaug.blogspot.com/. Har hatt en del såpedispensere her i huset, men desverre så knuses de en etter en. Denne er fra Lisbeth Dahl, og den er av stål. Genialt, synes jeg !! Bare håper den varer en stund. 








Måtte nesten lage et lite stileben med litt perler, diamanter og diverse stæsj.
Jeg elsker å pynte med "dill dall" :)
Klem Merete

9 kommentarer:

  1. Hei! Aurora! Takk for at du ville legge den ut slik at eg kunne få sett den.. den var virkelig heilt nydelig! DEN kunne eg ha tenkt meg, Eg kjøpe jo nettopp ny som vist på min blogg, men det kommer vel til å knuses.. Så neste gang veit eg kva eg skal kjøpe...
    Ha ei fin veke!
    Klem....

    SvarSlett
  2. Så koselig :) Synes den er ganske fin jeg også. De hadde fantastiske små såpekopper og tannglass i samme serie. Ikke så dyrt heller. Betalte bare 149 for såpedispenseren. Tror jeg skal kjøpe såpeskålen og tannglasset også. Dersom du ønsker å kjøpe lik kan du sikkert ta kontakt med butikken. Den heter Trend og nostalgi, og ligger på sartor storsenter. Kjempe greie folk som jobber der. Sender sikker hvis du spør pent :) ha en fin søndag. Klem merete

    SvarSlett
  3. Det ene vakrere enn det andre:) Det blir trolig en tur til Sotra snart, klem fra Mona

    SvarSlett
  4. He he masse fint her på Sotra skal jeg si deg :)Du får skrive en mel så kan jeg gi deg noen tips ;)Klem merete

    SvarSlett
  5. Å så vakker såpedispenser.. Jeg skal bytte ut fra mine lilla og lavende nå - og dette var et suuupert tips!

    Tusen takk for kos hilsen hos meg, slik at jeg fant tilbake hit. Lekker blogg som jeg likte godt, legger meg som følger :)

    Ha en super ny uke!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  6. Så koselig hilsen fra deg!
    Tusen takk!
    Har kost meg på bloggen din nå og gleder meg til å følge deg videre!
    Så fin såpedispenser,ja det har knust noen her og..!så dette var en god ide!
    Gratulerer med vel overstått !
    Fine gaver!
    Ønsker deg en fin uke!
    Klem Anne

    SvarSlett
  7. Tusen takk for hyggelig besøk :-)
    Jammen ikke enkelt å komme tilbake til hverdagen for de i Japan nå, men det er nok et disiplinert folkeslag som har klart harde bøyger før, så vi får håpe de fikser dette også.
    Såpedispenseren din var aldeles nydelig, og jeg er helt klar for at de 2 som står på kjøkkenet i No15 med Zalo og håndsåpe IKKE skal blogges! Jeg har en liten vei å gå der....
    Ønkser deg ei fin uke videre.
    Vakre tanker fra K@ri*

    SvarSlett
  8. Det var et nydelig stilleben. =) Den ønsker jeg meg også. Takk for hyggelig kommentar inne hos meg. Ønsker deg ei herlig uke. Klem

    SvarSlett
  9. Heisann!
    Takk for besøket på bloggen min. Håper du får til å legge deg som følger. Blogspot gjør sånt av og til har jeg oppdaget selv også.
    Har kikket på din blogg nå. Me like! Du liker bling bling og har veldig mye fint. Gode ord også så jeg la meg som følger.
    Klem!
    Line-Cathrin

    SvarSlett