torsdag 3. mars 2011

Min elskede datter...

Hei igjen !
I går hadde gebursdagsfeiring her i huset. Vår eldste datter Nathalie fylte 9 år. Hun ble feiret etter alle kunstens regler, med stort familie besøk. Temaet for dagen var rosa, med sommerfugler. Det valgte hun selv. Merker at "elpe ikke har falt så langt fra stammen". Hun elsker også å pynte på rommet sitt, og gjøre det koselig rundt seg. Neste helg skal vi ha barnebesøk, så i dag har vi laget pinjata, som skal fylles med masse snop, nam..  



Her er et bilde av gojenta vår. Helt utrolig at hun er blitt så stor. Jeg husker så godt den dagen hun ble født. Både svangerskapet, og fødselen var hard. Etter lang tid med svangerskapsforgiftning ble jeg satt i gang. Etter nesten 20 timer med sterker rier ble jeg kjørt i all hast på oprasjonsbordet. Desverre ble jeg lagt i narkose, og jeg slet lenge med at jeg ikke fikk oppleve å føde henne på normalt vis. Men på tross av dette kommer jeg aldri til å glemme den fullkommne lykkefølelsen som "rushet" gjennom kroppen første gang jeg fikk holde henne. Ren morskjærlighet. Verdens beste følelse. Hjerte mitt "svulmer" ennå når jeg ser på mine to herlige døtre, og jeg takker Gud for at jeg har fått oppleve den største lykke på jord, nemlig det å være mor <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar