lørdag 11. juni 2011

Deilig avbrekk,,

Hei igjen !!
Begynner å bli en stund siden jeg har skervet innlegg. Har verdens svarteste samvittighet fordi jeg har vært så lite aktiv, men holder som tidligere nevn på med eksamen. På fredag skal jeg ha siste muntlig eksamen i pedagogikk. Det skal bli helt fantastisk å bli ferdig for i år. Tror aldri jeg har gledet meg slik til å få sommerferie før. Føler jeg har hatt et sammenhengende eksamenskjør hele dette skoleåret. I dag har jeg tatt meg tid til noen små avbrekk i lesingen, og det var deilig :) Jeg har blant annet ordnet hårt til min nydelige kusine, som skal i bryllup i dag. Heldig grisen !! Så var jeg så dristig at jeg unnet meg en liten tur med hunden i fin været, og nå skriver jeg blogginnlegg !! Får nesten dårlig samvittighet bare jeg tenker på det, men guriland så deilig å skeie litt ut. Viser dere litt bilder fra dagens begivenheter :)



Er hun ikke vakker ? Flettet pariserfletter på sidene. Turperte hårte på toppen, og laget et turpert hestehale
bak. Synes hun ble fin jeg :)






Litt av "fangsten" etter dagens tur. Bare måtte plukke litt blomster å pynte med på bordet. Synes de er flotte jeg, selv om det egentlig er ugress...




Ha en flott lørdag alle sammen !!
Klem klem...

4 kommentarer:

  1. Så flink du er:)Stilig hårsveis.
    Skolen er jo viktigst, men det er nok godt med et lite avbrekk også. En pustepause...
    Ha en fortsatt fin pinse.
    Klem:)

    SvarSlett
  2. the hair looks so great! love it! best wishes! di
    ;0)

    SvarSlett
  3. Hei hei,ville bare minne deg på om at du har et gavekort på 500,- som du vant på bloggen vår i tidligere i år :-)

    Ha en fin dag og ta vare på hverandre :-)

    Mvh Wenche (Lobelia)

    SvarSlett
  4. Kjempestilig!
    Artig med folk som kan fikse hår!
    Håper eksamen gikk bra og at du nå nyter sommeren!
    klem

    SvarSlett