søndag 24. april 2011

Siste rest av påskebildene

Hei igjen !
Denne påsken har vi nytt i fulle drag. Det har vært en deilig avslappendes påske. Skulle ønsken den hadde vart litt lengre. Føler meg ikke klar til å begynne å lese til eksamen igjen. På tirsdag er den dessverre over, og vi må tilbake til hverdagen. Viser dere litt bilder fra vår påskepyntede stue, før påsken ryddes ut i morgen. Jeg vil forretsen også ønske alle nye følgere hjertlig velkommen. Blir like glad hver gang jeg ser en ny følger. For ikke å snakke om alle de koselige kommentarene. Setter stor pris på at dere tar dere tid til å skrive til meg. Tusen takk !!


Eggene til barna. Fylt med masse godis :)


To fornøyde jenter, nam...


Min søte søster kom med denne flotte buketten, som hun hadde pukket i hagen sin.
Takk søte venn !!


Kaninene kjøpte jeg på Kremmerhuset. Synes de var så søte, og så ser de litt gammeldags ut også.
 Helt etter min smak :)


  

Disse artige skapningene laget min datter til meg på skolen. Synes det var så søte at de fikk plass i tallerkenhyllen.

 




Det var siste rest av påskebildene. Håper dere har hatt en like flott påske som vi har hatt. Nå skal jeg ut og gå på tur. Må nyte siste rest av påsken så godt det lar seg gjøre :)
Klem Merete


19 kommentarer:

  1. Så masse flotte bilder, ser og høres ut som dere har hatt en fin påske dere også :)
    Kaninene fra Kremmerhuset var kjempefine og påskeeggene også!
    Nyt siste rest av påsken.
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  2. Så koselig du har det :-) Skikkelig påskepyntet hus :-) Tusen takk for hilsenen på min blogg.
    Klem
    Brit Eva

    SvarSlett
  3. Hei hei,
    Så fine bilder fra nydelig pyntet hjem♥
    De kaninene var superskjønne - helt min smak også!

    Så fin blogg du har - legger meg til som følger så jeg finner deg igjen!

    Håper siste påskedagen blir fin,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  4. så skjønne påskebilder!!
    Nydelige :-))
    Ser jo virkelig ut som dere har kosa dere i påsken! Påskeharen har visst kommet med samme type påskeegg til dere som hit til oss ;) Hihi!

    Ha en fin kommende uke!
    Klem, klem

    SvarSlett
  5. Fint påskepyntet hus, du har. Tak for din hilsen hos mig.

    SvarSlett
  6. Søte barn du har,ser ut som de koser seg:)Her var det påskestemnig,koselig med forsythia til påske.Takk for kommentar hos meg,håper jeg blir like fornøyd med mitt kamera.Erfaring med filming og svart\hvitt?Bra?

    SvarSlett
  7. Legger meg til som følger;)

    SvarSlett
  8. Hei! Så koselig at du fant veien til min blogg  Så koselig du har pyntet til påske. Nydelig navn på bloggen. Min lille lulle heter også Aurora :) nyt siste dag av påsken!

    Carinaklem

    SvarSlett
  9. Tusen takk for kosleg helsing hos meg:)
    Og for ein nydeleg heim du har! Masse lekker påskepynt! Trur eg må pynte meir neste år, du inspirerte meg:)
    Ha ein super dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  10. Så koseligge påskeegg du har!! Det lavkarbo-brødet her inne skal testes ut!! Litt for mange kilo her også ettehvert;)

    SvarSlett
  11. Heisann!
    Først og fremst TUSEN TAKK for koselig hilsen inne hos meg. Slikt varmer.. :-) Måtte inn og kikke litt hos deg også da. Og storkoser meg. De hvite små kyllingene dine var bare fantastiske - hvor får man tak i slikt? Her har vi pakket ned påske i dag. Ble litt fargeløst må jeg innrømme. Så da blir det vel litt shopping til uken igjen. :-) Alltid kjekt med noe nytt. Ha en fin uke videre! Klem fra Linda PS! Følger deg videre, jeg!

    SvarSlett
  12. Så trivelig at du vil være følger av min blogg,
    Velkommen Merete :-)
    Klem
    Brit Eva

    SvarSlett
  13. Så mange fine påskebilder:)
    De kaninene var kjempesøte:) eller påskehare kanskje;)

    Ønsker deg en flott uke:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  14. Takk for alle koselige kommentarer :) KLem Merete

    SvarSlett
  15. ..og tusen takk for koselig respons inne hos meg. Jeg tror jeg må på påskekyllingjakt hos MesterGrønn i morgen.. :-) og gleder meg til å se bilder av oppussingsprosjektet ditt. :-) Nattaklem fra Bergen! :-)

    SvarSlett
  16. Så koselig besøk jeg har hatt av deg.. Tusen takk for det:) Her hos deg kan jeg bla meg nedover i en super fin blogg med masse fine bilder. Jeg gleder meg til å følge deg videre. Ha en fortsatt FIN VÅR ;)
    Klem

    SvarSlett
  17. Så koselig du har pyntet til påske!

    Ønsker deg en fortsatt fin dag med hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  18. Fine bilder og fine jenter! : )
    Har du mala bombay-bord hvitt?
    Har planer om det samme :D

    SvarSlett