lørdag 2. april 2011

Julestemning i huset...

Hei igjen !
Her i huset er det skikkelig julestemning i kveld. Falt for fristelsen til å lage et deilig måltid med pinnekjøtt, på tross av at jeg aller helst bare spiser pinnekjøtt om julen. Elsker pinnekjøtt, men vil helst ikke spise det for ofte. Da blir liksom litt av "glansen" borte. Den deilige Amarone vinen fikk jeg i gave av min gode venninne May Britt. Tusen takk søte venn. Du er like vakker inni, som utenpå <3 Vi hadde begge siste praksisdag i går, og begge to "sto med glans".  Da må det nesten være  lov til å feire med god mat og drikke :)
Skål da dere !!


Til de som ikke har smakt Amarone vin, så anbefales den på det sterkeste.
 Fantastisk god vin. Prøv så får du se :)


Ja, og kos det ble det virkelig...

 

Ha en deilig lørdagskveld !
Nå skal jeg og barna se Beverly Hills Chihuahua 2.
Nr 1 var ganske artig, så nå benker vi oss fremfor tv med snop, ostepopp og brus.
Yummy :)
Snurr film !
Klem Merete...



2 kommentarer:

  1. Den rødvinen skulle jeg gjerne hatt en liten dråpe av =)

    SvarSlett
  2. Ja hadde du vært her skulle du jammen fått smake både mat og vin :) Klem

    SvarSlett